сигурно за моя радост обаче точно и ясно се виждаше откъде пропуска...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТея глави понякога се цепят и пускат масълце в цилиндъра
Поне им кажи как да търсят!
Абе почистете добре и измийте всичко.
Замерете и за изкривявания!
Не се увличайте във шлайфане!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеЮда!
Поне им кажи как да търсят!
Абе почистете добре и измийте всичко.
Замерете и за изкривявания!
Не се увличайте във шлайфане!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНачина е един правиш всичко както трябва и ако колата харчи масло установяваш от коя глава е и сменяш - ако някой ти каже че може да провери глава за спукано в маслените магистрали към портовете му трати една майнаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
да драсна едно запитван,колата леко е в изчакване главите са готови ама има лек финансов застой,имам нужда от разпределителни валове и мисля да взема от 145-ца 1.7 16в боксер,много хора казват че били по-малко агресивни т.н. а това някой може ли да го потвърди,щото разлика от 3-коня в моделите да имат разлика във валовете за такава разлика в мощноста ми се струва смешно..
и определено мисля че от 145-ца ще е по-лесно да намеря читави -по нови са все пак!Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Въпроса е много интересен!
Вярно, че инжекциона на 145 е по-стабилен, но мотора с него е куц кон.
Заради икономията са го скопили подобаващо.
Не случайно, тоя мотор на газ върви доста по-добре.
Валовете наистина са по-малко агресивни и мотора е по-муден, но пък работи по-облекчено.
Изобщо- давай!
Пробвай с твоя инжекцион!
По-добре такива валове, отколкото скапани!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Xубаво е и някои комп. специалисти да изразят мнение щото става въпрос и за две различни електроники че ще запали добре ама как ще върви? Дали имат разлика в аванса времето и момента на впръскване.Хубаво е да се разбере и за теб пък и на мен ми е любопитно щото пък аз смятам да слагам електроника от 146 уж била по пъргава /електрониката/.
Comment
-
мда да това наистина е интересно нека по компетентните се изкажат ще има ли проблем колата да върви,всичко нермално ли ще е
п.п. ако някой колега има или знае да се продават читави валове Моля нека свирка все още не съм взел нищо.....Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщениеXубаво е и някои комп. специалисти да изразят мнение щото става въпрос и за две различни електроники че ще запали добре ама как ще върви? Дали имат разлика в аванса времето и момента на впръскване.Хубаво е да се разбере и за теб пък и на мен ми е любопитно щото пък аз смятам да слагам електроника от 146 уж била по пъргава /електрониката/.
Има ли импулсен датчик и маховик за него, предварението как се формира и тн.
Освен това, електрониката на 145/6 е с характеристика за едно доста по-тежко купе, а са гонили и икономия и сещай се какво става.
От друга страна, никой не кара 1.7 16 В 33-ка, ако иска икономия!
Абе филм си е, ама нека електронните спецове да се изкажат!
И на мен ми е интересна една такава дискусия!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТо ако пипа електрониката, хептен ще стане тьорлюгювеч!
Има ли импулсен датчик и маховик за него, предварението как се формира и тн.
Освен това, електрониката на 145/6 е с характеристика за едно доста по-тежко купе, а са гонили и икономия и сещай се какво става.
От друга страна, никой не кара 1.7 16 В 33-ка, ако иска икономия!
Абе филм си е, ама нека електронните спецове да се изкажат!
И на мен ми е интересна една такава дискусия!еееех мечти мечти
Comment
-
Фазите при 33 са за максимална мощност при по-високи обороти.
Иначе, ако трябва да избирам между разхлопани валове от 33-ка и добри от 145/6, естествено, че ще взема вторите.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment