Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • сигурно за моя радост обаче точно и ясно се виждаше откъде пропуска...
    Alfa 145 1.4 t.s

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Тея глави понякога се цепят и пускат масълце в цилиндъра
      Юда!
      Поне им кажи как да търсят!
      Абе почистете добре и измийте всичко.
      Замерете и за изкривявания!
      Не се увличайте във шлайфане!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Юда!
        Поне им кажи как да търсят!
        Абе почистете добре и измийте всичко.
        Замерете и за изкривявания!
        Не се увличайте във шлайфане!
        Начина е един правиш всичко както трябва и ако колата харчи масло установяваш от коя глава е и сменяш - ако някой ти каже че може да провери глава за спукано в маслените магистрали към портовете му трати една майна
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Начина е един правиш всичко както трябва и ако колата харчи масло установяваш от коя глава е и сменяш - ако някой ти каже че може да провери глава за спукано в маслените магистрали към портовете му трати една майна
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • да драсна едно запитван,колата леко е в изчакване главите са готови ама има лек финансов застой,имам нужда от разпределителни валове и мисля да взема от 145-ца 1.7 16в боксер,много хора казват че били по-малко агресивни т.н. а това някой може ли да го потвърди,щото разлика от 3-коня в моделите да имат разлика във валовете за такава разлика в мощноста ми се струва смешно..
            и определено мисля че от 145-ца ще е по-лесно да намеря читави -по нови са все пак!
            Alfa 145 1.4 t.s

            Comment


            • 3-те коня разлика са само 3, защото 145 е с по-хубава инжекция
              Има си начин да разбереш на колко читави валове попадаш.
              Един електронен шублер ще свърши работа
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • Въпроса е много интересен!
                Вярно, че инжекциона на 145 е по-стабилен, но мотора с него е куц кон.
                Заради икономията са го скопили подобаващо.
                Не случайно, тоя мотор на газ върви доста по-добре.
                Валовете наистина са по-малко агресивни и мотора е по-муден, но пък работи по-облекчено.
                Изобщо- давай!
                Пробвай с твоя инжекцион!
                По-добре такива валове, отколкото скапани!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Имат разлика само всмукателните 14 гр. са по къси при 33 фазите са 35-48 а при 145-6 са 20-49.

                  Comment


                  • Благодаря ви колеги,мисля че няма да има проблем,ще слагам явно то 145-ца стига и те да са читави.
                    Alfa 145 1.4 t.s

                    Comment


                    • Xубаво е и някои комп. специалисти да изразят мнение щото става въпрос и за две различни електроники че ще запали добре ама как ще върви? Дали имат разлика в аванса времето и момента на впръскване.Хубаво е да се разбере и за теб пък и на мен ми е любопитно щото пък аз смятам да слагам електроника от 146 уж била по пъргава /електрониката/.

                      Comment


                      • мда да това наистина е интересно нека по компетентните се изкажат ще има ли проблем колата да върви,всичко нермално ли ще е

                        п.п. ако някой колега има или знае да се продават читави валове Моля нека свирка все още не съм взел нищо.....
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщение
                          Xубаво е и някои комп. специалисти да изразят мнение щото става въпрос и за две различни електроники че ще запали добре ама как ще върви? Дали имат разлика в аванса времето и момента на впръскване.Хубаво е да се разбере и за теб пък и на мен ми е любопитно щото пък аз смятам да слагам електроника от 146 уж била по пъргава /електрониката/.
                          То ако пипа електрониката, хептен ще стане тьорлюгювеч!
                          Има ли импулсен датчик и маховик за него, предварението как се формира и тн.
                          Освен това, електрониката на 145/6 е с характеристика за едно доста по-тежко купе, а са гонили и икономия и сещай се какво става.
                          От друга страна, никой не кара 1.7 16 В 33-ка, ако иска икономия!
                          Абе филм си е, ама нека електронните спецове да се изкажат!
                          И на мен ми е интересна една такава дискусия!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • за мен също е интересна но и важна да не взема валове и да си ги вкарвам после в г...
                            Alfa 145 1.4 t.s

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              То ако пипа електрониката, хептен ще стане тьорлюгювеч!
                              Има ли импулсен датчик и маховик за него, предварението как се формира и тн.
                              Освен това, електрониката на 145/6 е с характеристика за едно доста по-тежко купе, а са гонили и икономия и сещай се какво става.
                              От друга страна, никой не кара 1.7 16 В 33-ка, ако иска икономия!
                              Абе филм си е, ама нека електронните спецове да се изкажат!
                              И на мен ми е интересна една такава дискусия!
                              Не си ме разбрал не търся икономия а малко повече мощ мисля че ще може да се източи от М2.10.3-то а относно разхода мерака ми е да върви колкото натискам поне да си пълни километража и оборотомера ама истински па коще да гори и 300еееех мечти мечти

                              Comment


                              • Фазите при 33 са за максимална мощност при по-високи обороти.
                                Иначе, ако трябва да избирам между разхлопани валове от 33-ка и добри от 145/6, естествено, че ще взема вторите.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X